Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Bugün Yıldız Benim Jürisi ve Sunucusu Belli Oldu !

Bugün Yıldız Benim Jüri Üyeleri Kimler ,Bugün Yıldız Benim jürisi belli oldu,Bugün Yıldız Benim sunucusu kim ne zaman başlıyor

Yapımcılığını geçtiğimiz yaz yayınlanan Çarkıfelek programının yapımcısı RTV Film ’in üstlendiği “Bugün Yıldız Benim” adlı yarışmada; juri koltuğuna Hakan Akkaya, Songül Karlı ve Mert Ekren oturacak. Sunuculuğu ise Özge Ulusoy yapacak

Yapımcılığını geçtiğimiz yaz yayınlanan Çarkıfelek programının yapımcısı RTV Film ’in üstlendiği “Bugün Yıldız Benim” adlı yarışmada; juri koltuğuna Hakan Akkaya, Songül Karlı ve Mert Ekren oturacak. 

Sunuculuğu ise Özge Ulusoy yapacak. Yarışmacılar sahnede orkestra eşliğinde söylediği şarkılarla milyonlara ulaşmak ve giydiği sahne kıyafetleri ile moda ikonu olmak için yarışacak. 

"Bugün Yıldız Benim"in ön elemeri ise hala devam ediyor. 
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]