Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Bu Hafta Kim Elendi 13 Mart 2015

İşte Benim Stilim Bu Hafta Kim Elendi 13 Mart 2015 ,13 mart 2015 işte benim stilim eleme gecesi izle ,İşte Benim Stilim kim elendi 13.03.2015 ,işte benim stilim 13 mart kim elendi 

İşte Benim Stilim'de bu hafta kim elendi?

Ekranların fenomen yarışması İşte Benim Stilim'de heyecan doruktaydı. Dün akşam eleme gecesi ile ekrana gelen İşte Benim Stilim'e bir yarışmacı veda etti. Burcu Esmersoy'un konuk olduğu İşte Benim Stilim'de kim elendi?

İşte Benim Stilim’in bu hafta yapılacak eleme gecesinin konuk jüri üyesi;Burcu Esmersoy...

Programda ayrıca; İsmail Yk performansları ile katılacak. Burcu Esmersoy, programa yorumları ile renk katarken, İsmail YK ise seslendirdiği birbirinden güzel şarkıları ve danslarıyla izleyenlere keyifli dakikalar yaşatacak. 9 yarışmacı eleme gecesinde elenmemek için mücadele ederken, giysileriyle sürprizler yapacaklar.  Gecenin konsepti ise “Dans”. Dans kıyafeti ile ekrana gelecek olan yarışmacılar jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacak, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşanacak. 


İŞTE BENİM STİLİM BU HAFTA KİM ELENDİ?
 
Saat 21.30'da başlayan ve gece 02.00'dan sonra biten İşte Benim Stilim yarışmasının konuğu Burcu Esmersoy oldu. İşte Benim Stilim eleme gecesinde yine Özden Cerrahoğlu , Nihal Candan ve Nazlı Hamarat oyunu sonuca etki etti. Matematiksel hesaplamalarla bugüne kadar bir çok ismi gönderen üçlü bu kez Çiğdem Çelik ismini elenmek üzere çıkarttı. Maria Surina ise jüriden en düşük puanı alan isim olduğu için elemeye çıktı.
 
Peki Maria Surina ve Çiğdem Çelik arasında jüri kimi tercih etti ve kim gitti işte oylama sonuçları;
 
İŞTE ELEME OYLAMASI SONUCU
 
Burcu Esmersoy Maria Surina gitsin dedi. 
 
Nur Yerlitaş Çiğdem Çelik elensin oyu verdi. 
 
Kemal Doğulu Maria Surina gitsin dedi. 
 
Uğurkan Erez Çiğdem Çelik gitsin oyu verdi
 
İvana Sert İşte Benim Stilim'e veda ismi verdiği oyla belirledi. Maria Surina hiç beklenmedik bir vakitte İşte Benim Stilim 'de elendi. Maria Surina 'yla vedalaşmayan tek isim ise Özden Cerrahoğlu oldu. 
 
Maria Surina kimdir?
 
Maria Surina 26 yaşında Türkmenistanlı olarak yarışmaya katılmıştır Maria Surina, 1988 yılında doğmuştur. Dedesi Türkmen anneannesi ise Polanyalıdır.
 
Halen Ankara da Hukuk bölümün de okuyor olan Maria Surina nin hedefi avukat olmakmış.Maria surina 'nın en güzel ve büyük hayali büyük bir aile kurmakmış.İnternet üzerinden alışveriş yapmayı tercih ediyormuş.
 
Hayatın da en büyük pişmanlığı ise okula ara vermek olmuş.Ayakkabı alma zevki olan Maria nın 40 adet ayakkabısı bulunmaktadır.Yarışmada büyük ödülü kazanır ise eğitimini Yurt dışın da okumak için kazandığı ödülü harcamak istiyormuş.

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]