Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

O Hayat Benim 47.Bölüm Fragmanı İzle (22 Mart 2015 Pazar)

O Hayat Benim 47.Bölüm Fragmanı İzle 22 Mart 2015, O Hayat Benim 47.Bölüm Fragmanı 22 Mart 2015 Pazar, O Hayat Benim 47.Bölüm izle, O Hayat Benim 47.Bölüm özeti, O Hayat Benim fragmanı 22 mart yeni bölüm fragmanı izle 22.03.2015 bölüm özeti

Fox Tv ekranlarında yayınlanan O Hayat Benim 47. Bölüm 22 Mart 2015 Pazar akşamı yayınlanacak. O Hayat Benim yeni bölümde neler olacak 22 Mart 2015 pazar akşamı yayınlanacak 47. bölüm fragmanı burada sizlerle olacak.

O Hayat Benim 'de önceki bölümde neler yaşandı hatırlayalım ;

Ateş hayatı boyunca uğruna savaştığı bedeli Atahanlar'a ödetmeye başlamıştır. Edibe’nin hapse girmesi ve Atahan Holding’in üst üste gelen skandallarla itibarını kaybedip krize sürüklenmesi, derin yaralar alan Hülya’nın daha da saldırgan bir düşmana dönüşmesine sebep olur. Ateş bu savaşta kendi ödeyeceği bedellerin henüz bitmediğini, Bahar’ı kaybetmekle yüz yüze kalınca anlar. 



Bu intikam savaşlarının ortasında sevdiği adamla ilgili büyük bir hayal kırıklığının içine düşen Bahar ise asla beklemediği, çok daha ağır bir gerçeği keşfetmek üzeredir. Yusuf Ağa’nın akıbetiyle yüzleşme vakti gelmiştir! Bahar hayatının korkunç sırlar ve yalanlarla çevrili olduğunu en acı şekilde öğrenecektir.


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]