Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Beni Affet 872. Bölüm 17 Aralık 2015 Star Tv Ekranlarında 'Yeni Bölüm'

Beni Affet 872. Bölüm 17 Aralık 2015 Star Tv Ekranlarında 'Yeni Bölüm',Beni Affet 872. Bölüm özeti,Beni Affet 872. Bölüm de neler olacak

Gündüz kuşağının en çok izlenen dizisi olan Beni Affet 872. yeni bölümü ile haftaiçi hergün Star Tv ekranlarında yayınlanmaya devam ediyor.

Başrol oyuncuları arasında Nusret Şenay, Ulviye Karaca, Mert Altınışık, Gaye Turgut bulunan yapım gündüz kuşağının en popüler dizisi yeni bölümde neler olacak hepsi haberimizde.


Beni Affet'in son bölümünde neler yaşandı ?


Bahar ve Kemal’in eline büyük bir koz geçiyor.

Yıldız’ın hamilelik müjdesi Kozan Ailesine büyük sevinç yaşatır. Cüneyt’le yakınlık kuran Sedat, hayatını kurtardığı için ona minnettardır. Cüneyt’in evlenecek olmasına inanamayan Feride, aklını kurcalayan sorularla birlikte artık onun karşısına çıkmaya kararlıdır. Murat ise Reyhan’ın babası Erol’un başına açtığı pisliklerle uğraşmaktadır. 

Demir’in evinde, işbirliği yapan Bahar ve Kemal, onun geçmişte yaşadığı alkol sorunu nedeniyle bir dönem tedavi gördüğüne ilişkin belgeye ulaşırlar. Bu belge Yusuf’un velayetini alma açısından Kemal’i sevindirirken, bir yandan da Bahar’ın böyle bir adamla evli olmasından ötürü endişelendirir. Mahir, nihayetinde kalbini Kader’e açmaya karar verir.

Beni Affet Son Bölüm İzlemek için TIKLAYIN
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]