Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Nur Yerlitaş İşte Benim Stilim'den Neden Ayrıldı

Nur Yerlitaş İşte Benim Stilim'den Neden Ayrıldı ,Nur Yerlitaş işte benim stilim niye ayrıldı sebebi,Nur Yerlitaş işte benim stilim ayrıldı mı neden


Tv8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim yarışmasının fenomen jürisi Nur Yerlitaş'ın İşte Benim Stilim'den yeni sezonda ayrıldığı iddia edildi. Tv8 ekranlarında yeni sezonda başlayacak olan İşte Benim Stilim Ünlüler jürisi arasında olup olmayacağı ayrılacağı dedikoduları konuşulmaya başlandı.
İşte Benim Stilim final öncesinde ücret konusunda anlaşamayan Nur Yerlitaş'ın ayrılacağı sosyal medyada da ilgi görmeye ve konuşulmaya şimdiden başladı.
Ancak bugün yapımcısıyla ciddi sorunlar yaşayan ve yeni sezon çekimleri konusunda ücret olarak anlaşamayan Nur Yerlitaş’ın, bu hafta yapılacak final çekimlerinden ve finalden sonra artık yarışmada yer almayacağı öğrenildi.

Nur Yerlitaş’ın ayrıldığında klltuğunu doldurmak için yapılan görüşmeler sonunda hem Neslihan Yargıcı, hem de Hakan Akkaya’yla jüriye dahil olacağı gelen dedikodular arasında.
kaynak : dizirehberi.org özel haberi
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]