Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Bu Tarz Benim Melisa Şahin Kimdir ? Bu Tarz Benim 2. Sezon Melisa Şahin

Bu Tarz Benim Melisa Şahin Kimdir ? Bu Tarz Benim 2. Sezon Melisa Şahin, Bu Tarz Benim 2. Sezon Melisa Şahin hayatı,melisa şahin kaç yaşında boyu,melisa şahin nereli erkek arkadaşı kim,melisa şahin boyu kilosu


MELİSA ŞAHİN KİMDİR?
 
25 yaşında olan Melisa Şahin bugüne kadar sunuculuk ve modellik yapmıştır. 1.78 boyunda olan Melisa Şahin 55 kilodur. Hayvansever Melisa Şahin yarışmayı kazandığı takdirde sokak hayvanlarına yardımcı olacağını belirtmiştir. Yarışmacının hobileri arasında binicilik sporu vardır. Bildiği diller: İngilizce, Korece ve İtalyanca. Güzel manken Model Of Turkey üçüncüsüdür. Kanal T’de Melisa ve Moda programının sunuculuğunu yapmıştır.
 
Geçtiğimiz hafta arkadaşı Derya’yı Nişantaşı’nda çok pahalı bir mağazaya götürürek alışveriş yapan Melisa Şahin Nur Yerlitaş’tan oldukça sert bir tepki aldı.


Bu Tarz Benim 2. Sezon yarışmacılarından Melisa Şahin ; Tam bir hayvansever 3 tane köpeği var ,aylık 10 bin tl civarında alışveriş yapıyor. 

Çok iddaalı olarak yarışmaya giren Melisa ŞAHİN ; jüriden olumlu yorum alamadı ve riski sevdiğini belirten yarışmacı hayal kırıklığına uğrattı.



Bu Tarz Benim 2. sezon yarışmacısı Melisa Şahin 1989 İstanbul doğumludur. Melisa Şahin boyu 1.78 m. kilosu 55 kg. Mankenlik ve sunuculuk yapan güzel yarışmacı alışveriş yapmayı çok sever her ay mutlaka 10 bin tl alışverişe ayırır.
Hayvansever Melisa Şahin yarışmayı kazandığı takdirde sokak hayvanlarına yardımcı olacağını belirtmiştir. Yarışmacının hobileri arasında binicilik sporu vardır. Bildiği diller: İngilizce, Korece ve İtalyanca. Güzel manken Model Of Turkey üçüncüsüdür. Kanal T’de Melisa ve Moda programının sunuculuğunu yapmıştır.
Sosyal Medya Hesapları:
Twitter: https://twitter.com/mlisasahin
İnstagram: http://instagram.com/melisasahinnn




Bu Tarz Benim’in Yeni Sezon eleme ve tanıtım gecesinde 17 güzel kadın podyuma çıkacak. Bir kişinin jüri oylarıyla hemen eleneceği bu özel gecede, 17 yeni yarışmacı ilk kez seyirci karşısına çıkacak. Yüzlerindeki maskeyi çıkararak gizemli bir şekilde podyuma çıkacak olan yeni yüzler, Türkiye’nin en tarz kadını olabilmek için ilk adımı atacaklar. Bu sayı önümüzdeki haftalarda 13’e düşecek ve Bu Tarz Benim’in Yeni Sezon yarışmacıları da belirlenmiş olacak. Yarışmaya devam etmeyi başaran 13 isim, 100.000 liralık büyük ödül için kıyasıya rekabet edecekler...
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]