Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Yağmur Güneş Toprak Kimdir (Yeni Sezon 3. Sezon)

İşte Benim Stilim Yağmur Güneş Toprak Kimdir (Yeni Sezon 3. Sezon), ,İşte Benim Stilim Yağmur Güneş Toprak biyografisi,İşte Benim Stilim Yağmur Güneş Toprak nereli kaç yaşında resimleri ne giyindi ,İşte Benim Stilim Yağmur Güneş Toprak twitter adresi , İşte Benim Stilim Yağmur Güneş Toprak instagram adresi hangi dizilerde oynadı


İşte Benim Stilim 32. bölümde juriden yıldız alan bir diğer aday yarışmacı da Yağmur Güneş Toprak. İlginç bir stili olan Yağmur, Şanlıurfalı yarışmaya ise Londra’dan katılıyor. Londra’da Muhasebe ve Finans okuyor yani öğrenci.İstanbul'da abisi yaşıyor.Kazandığı parayla kendi icadı için harcamak istiyor. Rüküşlüğüyle jüriyi etkiledi ve farklı geldi. Rüküş ama tarz .

 Yağmur Güneş Toprak Resimleri 


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]