Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Şilan Makal Kimdir - (Yeni Sezon 3. Sezon)

İşte Benim Stilim Şilan Makal Kimdir (Yeni Sezon 3. Sezon) ,İşte Benim Stilim Şilan Makal biyografisi,İşte Benim Stilim Şilan Makal nereli kaç yaşında resimleri ne giyindi ,İşte Benim Stilim Şilan Makal twitter adresi , İşte Benim Stilim Şilan Makal instagram adresi hangi dizilerde oynadı

İşte Benim Stilim Yeni Sezon (3. Sezon) Şilan Makal Kimdir - (Yeni Sezon 3. Sezon)
Galatasaraylı. 21 yaşında ve öğrenci. Henüz çalışmıyor. Uzun zamandır izlediğini söylüyor. Her gelen ne kadar kalırsa kalsın kendisine bir şeyler katarak gitti, bu nedenle kendisine bir şeyler katacağını düşündüğü için yarışmaya katıldığını söylüyor.
Nur Bozar'a benzerliğiyle dikkat çekti.
JÜRİNİN BEĞENİSİ TOPLADI
Şilan Makal, giydikleriyle jüriden tam not aldı. Kemal Doğulu, "Çok güzelsin" yorumunda bulunurken, Ivana Sert ise saçından ayakkabısına kadar herşeyini çok beğendi.

Şilan Makal Resimleri ;





Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]