Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz Kimdir (Yeni Sezon 3. Sezon)

İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz Kimdir (Yeni Sezon 3. Sezon),İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz biyografisi,İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz nereli kaç yaşında resimleri ne giyindi ,İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz twitter adresi , İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz instagram adresi hangi dizilerde oynadı

Tv8 ekranlarında 3. Sezonuyla ekranlara gelecek olan İşte Benim Stilim Yarışmacılarından Serpil Gülşah Yılmaz Kimdir dizirehberi.org  olarak sizler için derledik .

Serpil Gülşah Yılmaz ; 32 yaşında olan Serpil Gülşah Yılmaz Güzel Sanatlar Fakültesi mezunu, eskiden tasarımcılık yapmış ve şu an pazarlama işinde çalışıyor. Pazarlama yapıyor.Modanın içinde olmak için ve tarz olmak için yarışmaya katılmış. Herkes tarafından çok beğenilen Serpil Gülşah Yılmaz ; çok iddaalı bulundu.Roman Havasında katıldığı yarışmada 2.liği var .

Serpil Gülşah Yılmaz Resimleri ;










Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

1 yorum :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]