Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Show Tv Bu Tarz Benim Neden Bitti - Bu Tarz Benim Neden Kaldırıldı

Show Tv Bu Tarz Benim Neden Bitti - Bu Tarz Benim Neden Kaldırıldı,Show Tv Bu Tarz Benim niye yok neden yayınlnamıyor neden yayından kaldırıldı ,Show Tv Bu Tarz Benim bitti mi neden bitti

Bu Tarz Benim yarışması bitiyor ,Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim reyting alamadığı için yayından kaldırılıyor

Show TV ratingi kötüleşen Bu Tarz Benim'i kaldırıyor. Bu Tarz Benim bu hafta final yaparak bitecek.


Show TV ile TV8 arasında kavga çıkartan Bu Tarz Benim yayından kalkıyor. Show TV izleyicileri şaşırtan bir kararla reytingi düşen Bu Tarz Benim 'de bu cumartesi son kez eleme gecesi yaptıracak ve bu finalle Yarışma bitirilecek.

Show Tv'nin fenomen yarışması Bu Tarz Benim reyting kurbanı oldu. Bu Tarz Benim cumartesi günü eleme gecesiyle beraber ekranlara veda edecek. Bu Tarz Benim 'in bu finaliyle 28 Şubat 2015 Show Tv ekranlarında olacak.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]