Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Beni Affet 739. Bölüm Fragmanı İzle 30 Mart 2015

Beni Affet 739. Bölüm Fragmanı İzle 30 Mart 2015 , Beni Affet 739. Bölüm 27 Mart 2015 yeni bölüm fragmanı izle neler olacak ,Beni Affet 739. Bölüm tüyoları yorumları 27.03.2015

Beni Affet 739. yeni bölümde Neler Olacak izle

Beni Affet hafta içi her gün 16.30'da Star Tv ekranında izleyicisiyle buluşuyor. Günlük diziler arasındaki birinciliğini koruyan Beni Affet'te yeni bölümde neler olacak merak konusu.. 


Cüneyt, Osman’a bildiği her şeyi anlatıyor.  
 
Kemal, Bahar’ın kendisinden sakladığı büyük sırrın ne olduğunu araştırmaya koyulur. Ancak sonuç elde edemeyen Kemal’in içi içini kemirir. Bahar kocası için sürpriz bir doğum günü hazırlığı içindeyken, Cesur’un müdahalesiyle Kemal’i arayan Aykut, ona Bahar’la ilgili bildiklerini anlatacağını söyler. Sait’in evlenmekten vazgeçmesi Kader’i yerle bir eder.
 
Melis’in herkesin içinde Nalan’la olan işbirliğini reddetmesi üzerine, Cüneyt başladığı noktaya geri döner. Kararlılığından vazgeçmeyen Cüneyt, Osman’a Nalan’la ilgili bildiği her şeyi anlatır. Öte yandan kocası Aziz’in kendisinden şüphelendiğini düşünen Nalan, iftiraya uğramış rolü oynar.

Son Bölüm İzlemek İçin TIKLAYIN 
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]