Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Duygu Çetinkaya Survivor'dan Elendikten Sonra Neler Söyledi ?

Duygu Çetinkaya Survivor'dan Elendikten Sonra Neler Söyledi ?,Duygu Çetinkaya Survivor yorumları,duygu survivor elenme yorumları

Duygu Çetinkaya Survivor All Star’dan elenen ilk kişi oldu. Acunn.com’a konuşan Çetinkaya neler söyledi?

“O adadaki üç baştan bir tanesiydim”
Survivor All Star’a ilk veda eden isim olan Duygu Çetinkaya, isminin yazılmasında gördüğü sebepleri anlattı. Başı çeken isimlerden biri olduğunu iddia eden Duygu, elenmesinin asıl sebebinin bu olduğunu ancak sakatlığının da isminin yazılmasın da etkili olduğu belirtti.
Gerçekten sakat mıydı?
“Arkadaşların sakatlığımı inanmamış olabilirler ancak geceleri uykumda bile sakatlığımdan dolayı nasıl acılar çektiğimi ancak yanımda uyuyan arkadaşlarım bilir…”
Hilmi Cem iyi niyetli değil”
“Ben Hilmi Cem’i her zaman ‘kardeşim’ ‘aslanım’ hitaplarıyla çağırmışımdır ancak bu son yaptığından sonra Hilmi Cem’in iyi niyetli biri olduğuna asla inanmıyorum…”
Hilmi Cem ve Turabi’nin ortak stratejisi ne?
“Turabi ve Hilmi Cem’in şu an adada kurmuş oldukları strateji kolay kolay yıkılacak gibi gözükmüyor…”
Survivor All Star’daki en büyük pişmanlığı ne oldu?
“Hiç bir pişmanlığım yok ancak sakatlığım beni cidden mahvetti…”
“Beni ya hemen eleyeceklerdi yada…”
(Acunn.com)
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]