Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim 6 Mart 2015 Kim Elendi - İşte Benim Stilim Eleme Gecesi 06.03.2015

İşte Benim Stilim 6 Mart 2015 Kim Elendi ,06.03.2015 tv8 işte benim stilim eleme gecesi hangi yarışmacı elendi kim gitti,işte benim stilim eleme gecesi 6 mart 2015 kim elendi, İşte Benim Stilim Eleme Gecesi 06.03.2015

İşte Benim Stilim eleme gecesinde kim elenecek?- TV 8 Canlı İzle


Tv8 ekranında yayınlanan İşte Benim Stilim'de eleme gecesi yaklaşıyor. Bu akşam ekrana gelen İşte Benim Stilim eleme gecesinde kim elenecek merak konusu. Eleme gecesinin sürpriz jürisi ise Hande Yener.


İşte Benim Stilim Eleme Gecesi’nde; İvana Sert “Lady Gaga” kılığında sergilediği dansıyla geceye renk katıyor.
İşte Benim Stilim’in bu hafta yapılan eleme gecesinin konuk jüri üyesi; Hande Yener...


Hande Yener, seslendirdiği birbirinden güzel şarkıları ve danslarıyla izleyenlere keyifli dakikalar yaşatıyor ve geceye damgasını vuruyor. 
7 yarışmacı eleme gecesinde elenmemek için mücadele ederken, giysileriyle sürprizler yapacaklar.  Gecenin konsepti ise “Kanat”. Kanatlı kostümleri ile ekrana gelen yarışmacılar jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışıyor, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşanıyor. Eleme gecesinde yarışmaya ve hayallerine veda eden isim kim olacak?
“İşte Benim Stilim Eleme Gecesi” Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le bu akşamı saat 21.45'den itibaren TV8 ekranlarında.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]