Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Ayla Memmedova Kimdir ?

İşte Benim Stilim Ayla Memmedova Kimdir ? İşte Benim Stilim Ayla Memmedova Azeri yarışmacı kimdir ,Ayla Memmedova biyografisi kaç yaşında nereli 

İşte Benim Stilim yarışmasına yeni katılan Ayla Memmedova ve mankenlik deneyimi bulunan Ayla Memmedova reklam ajanslarında kayıtlarının bulunduğunu belirtti. En büyük hayalinin manken olmak istediğini belirterek, şuanda herhangi bir işte çalışmadığını belirtti.


Ayla Memmedova Kimdir ?

Yaş: 22

Göz Rengi:Kahverengi

Ten Rengi: Beyaz

Boyu: 175cm

Kilo: 53

Yabancı Dil:Rusça

Eğitim: Lise mezunu

Jüri oylamalarında ise Nur Yerlitaş, Ivana Sert ve Kemal Doğulu ‘tarzsın’ diyerek Ayla Memmedova’nın yarışmaya dahil olmasına sağladı.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]