Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Survivor All Star Duygu Elendi Yorumlar Twitter Mesajları

Survivor All Star Duygu Elendi Yorumlar Twitter Mesajları 3 Mart 2015,survivor duygu elendi twitter mesajları,survivor 3 mart 2015 pazartesi duygu mu elendi yorumlar nasıl

Turabi , gönüllüler takımından 'Duygu'nun karşısına çıkmak' isteyen ismi açıkladı. Turabi 'arkadaşımın istediği ölüm gibi bir şey' diyerek bu kişinin Hilmicem olduğunu söyledi. Acun Ilıcalı ismi duyunca 'şoktayım, çok enterasan bir başlangıç hiç beklemiyordum' diyerek tepki verdi. Duygu ise 'Hilmicem bana ne kadar bozulmuş ya...' diyerek tepki verdi. Hilmicem ise 'Daha önceki Survivor'da yaşadıklarımı yaşamak istemiyorum. Ya sen gideceksin ya ben. Sen gidersen ben huzurlu yatacağım' dedi. 




SURVİVOR'DAN İLK KİM ELENDİ?

Survivor All Star'da Duygu ile Hilmicem arasında SMS oylamasında en düşük oyu alan isim elendi. Acun Ilıcalı sonuçları açıkladı. Buna göre Survivor 'da elenen isim Duygu oldu.Hilmicem daha yüksek oy aldığı için kalırken Duygu Survivor All Star'da elendi. 

SURVİVOR ALL STAR 'DA KİM ELENDİ?




Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]