Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim 10 Nisan 2015 Kim Elendi

İşte Benim Stilim 10 Nisan 2015 Kim Elendi ,İşte Benim Stilim 3. sezon ilk elenen isim hangi yarışmacı olfu 10 nisan 2015,işte benim stilim 10.04.2015 kim elendi yarımaya ilk kim veda etti


İşte Benim Stilim’de Duygu Barazi elendi

TV-8’de ekranlara gelen İşte Benim Stilim’in son bölümünde elenen isim Duygu Barazi oldu.

İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları içinden ilk kim elendi sorusu bu akşam yanıt buluyor. Esra Erol İşte Benim Stilim 10 Nisan eleme gecesi jürisi oldu.

İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları 10 Nisan eleme gecesinde ilk kim elendi sorusunun yanıtı için jürinin önüne çıkacak. Esra Erol İşte Benim Stilim elemesinde konuk jüri koltuğunda oturacak. İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları içinde elenecek çok sayıda isim bulunuyor. İşte Benim Stilim gala gecesinde öne çıkan isimlerden biri ise hosteslik yapan Ezgi Ünal oldu. 

İşte Benim Stilim yeni yarışmacılarıyla üçüncü sezondaki ilk elemesini bu akşam TV8 ekranlarında yapılıyor. Saat 22.15'de başlayacak olan İşte Benim Stilim eleme gecesinin konuk jüri üyesi de ekranın sevilen ismi Esra Erol oldu. 

İŞTE BENİM STİLİM'DE  İLK KİM ELENECEK?

İşte Benim Stilim üçüncü sezon ilk eleme gecesinde yeni yarışmacılardan biri veda edecek. Eleme gecesinde koruma altına taç giyen 3 yarışmacı alınacak. Yarışmacılar bu üç ismin adını elenmek üzere veremeyecek. İşte Benim Stilim ilk haftasında stili ile öne çıkan isimler Ezgi Ünal , Gülşah Yılmaz ve Neda Poursaeid oldu.

İşte Benim Stilim'de ilk eleme heyecanı başlıyor. Sahnenin Yıldızı'nın konsept olacağı gecede bir kişi yarışmaya veda edecek. Jüri üyesi İvana Sert'in sergilediği “Pop Dans” ile geceye renk katacak. İşte Benim Stilim eleme gecesinin bu haftaki konuk jürisi başarılı sunucu Esra Erol. Esra Erol, yapacağı yorumlar ile programa renk katarken, izleyenlere keyifli dakikalar yaşatacak. Gökhan Keser ve Nihan Çilesiz sevilen şarkıları ile geceye renk katacak.

13 yarışmacı eleme gecesinde elenmemek için mücadele ederken, giysileriyle sürprizler yapacaklar. Gecenin konsepti ise “Sahnenin Yıldızı ”. Sahne kıyafeti ile ekrana gelecek olan yarışmacılar jüri üyelerinin beğenisini kazanmak için kıyasıya yarışacak, birbirinden renkli görüntüler ve eğlenceli dakikalar yaşanacak.    “İşte Benim Stilim Eleme Gecesi” Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez'in jüri üyeliğiyle ve Öykü Serter'in muhteşem sunumuyla 10 Nisan Cuma akşamı saat 22.15'de TV8 ekranlarında. Sakın ama sakın kaçırmayın!

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]