Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Elçin Kayadibi İzle 10 Nisan 2015

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi Elçin Kayadibi İzle 10 Nisan 2015 ,İşte Benim Stilim  Elçin Kayadibi büyük final gecesi ne giydi ,İşte Benim Stilim  Elçin Kayadibi eleme gecesi performansı izle , Elçin Kayadibi kimdir biyografisi nereli kaç yaşında biyografisi 

Bir Türk Filminde Başrol oynadı. Ödül almaya gidiyor. Kemal Doğulu 4 ayakkabı ve çantayı beğenmedi. Uğurkan 4 , İvana 4 puan , Nurella 4 puan ,Esra Erol da 4 puan verdi




İşte Benim Stilim’de Yeni Sezonun ilk Eleme Heyecanı!Bu Kez Konsept: Sahnenin Yıldızı! Sürprizlerle Dolu Eleme Gecesinin Konuk Jüri Üyesi Esra Erol...

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi’nde; İvana Sert sergilediği “Pop Dans” ile geceye renk katacak.İşte Benim Stilim’in bu hafta yapılacak eleme gecesinin konuk jüri üyesi; Esra Erol...

Esra Erol, yapacağı yorumlar ile programa renk katarken, izleyenlere keyifli dakikalar yaşatacak. Gökhan Keser ve Nihan Çilesiz sevilen şarkıları ile geceye renk katacak.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]