Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum 12 Nisan 2015 İzle

Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum 12 Nisan 2015 İzle ,12 nisan 2015 kanal 7 Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum son bölüm izle ,Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum 12.04.2015 full izle barcelona 

BARSELONA’DAN RENKLİ GÖRÜNTÜLER DÜNYAYI GEZİYORUM’DA
 
Özlem Tunca’nın sunumuyla ekrana gelen Dünyayı Geziyorum, dünyanın farklı bölgelerini ekrana taşıyor. Özlem Tunca bu hafta Akdeniz ateşi Berselona’dan eğlenceli görüntüleri ekrana getirecek.
 
Ekranların en keyifli gezi programı Dünyayı Geziyorum’da Özlem Tunca, eşi Yasin Esirgenç ve minik oğlu Yakupcan ile birlikte yollara düşüyor. Dünyayı Geziyorum bu hafta Barselona’dan ilginç görüntülerle ekrandaki yerini alacak. Özlem Tunca, Yakupcan’la Akdeniz’in en sıcak kentlerinden Barselona’yı alt üst edecek. Kentin ilginç insanları izleyiciyle tanıştırılacak. Yöresel İspanyol tatları, La Rambla Caddesi, meydanları, Sıtgez Kasabası ve daha fazlası Dünyayı Geziyorum’la Kanal 7’de olacak.
 
Alışılmış gezi programlarından farklı olarak her bölümü macera ve heyecan yüklü olan Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum, dünyanın hiç bilinmeyen bölgelerini, gelenek ve göreneklerini izleyici karşısına çıkarıyor. Dünyayı Geziyorum, izleyicilerini kimi zaman el sürülmemiş doğada gezintiye çıkarırken kimi zaman da buram buram tarih kokan sokaklarda dolaştırıyor.

Son Bölüm İzlemek için TIKLAYIN
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]