Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

18 Aralık 2015 İşte Benim Stilim Kim Elendi - İşte Benim Stilim Yarı Finale Yükselen İsimler

18 Aralık 2015 İşte Benim Stilim Kim Elendi - İşte Benim stilim yarı finale yükselen isimler,işte benim stilim 18 aralık kimler yarı finale yükseldi kim elendi

 İşte Benim Stilim All Star'da 18 Aralık gecesi ekranlara gelecek bölümde eleme heyecanı yaşanacak. Peki İşte Benim Stilim'e veda eden kim olacak?


İşte Benim Stilim All Star 18 Aralık eleme gecesinde bu hafta kim elendi belli oldu. İşte Benim Stilim All Star yarı finalinde sürpriz isimler elemeye çıktı. Peki kim elendi?

TV8'de izleyici ile buluşan İşte Benim Stilim All Staryarı final eleme gecesinde kim elendi sorusu yanıt buldu. İşte Benim Stilim All Star'da finale bir adım kala 2 kişi daha elendi. Peki kim elendi jürinin tercihi hangi yarışmacılardan yana oldu.
İşte Benim Stilim All Star 18 Aralık eleme gecesinde yarışmacılar jürinin önüne iki ayrı konseptle geldiler. 10 bin liralık büyük para ödülü almak için konsept roman seçildi. Elenme adayları için ise konsept 'idoller' oldu.

İŞTE BENİM STİLİM 18 ARALIK ELEME GECESİ KİM ELENDİ?


İşte Benim Stilim All Star jürisi bu hafta kim elendi sorusunun yanıtı için oylama yapacak. Bu hafta da İşte Benim Stilim'den 2 kişi elenecek. Eleme adayları Sima Şerafettinova, Nihal Candan, Ezgi Ünal ve Ayşenur Balcı oldu.


18 Aralık 2015 Cuma gecesi yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yarışmasının eleme gecesinden eleme potasındaki Nihal, Sima, Ezgi ve Ayşenur arasından iki yarışmacı elendi

EZGİ ÜNAL VE SİMA ŞERAFETİNOVA ELENEN YARIŞMACILAR OLDU
 
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARI FİNALE YÜKSELEN YARIŞMACILARI
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]