Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Beni Affet 870. Bölüm 15 Aralık 2015 Star Tv Ekranlarında

Beni Affet 870. Bölüm 15 Aralık 2015,Beni Affet 870. yeni Bölüm,Beni Affet son yeni Bölüm

Star Tv'nin sevilen dizisi Beni Affet bu gün 870. bölümü ile ekrana gelecek. Heyecan dolu son bölümün ardından Beni Affet yeni bölümünde neler olacağı merak konusu oldu?


Beni Affet Son Bölümde Neler Oldu ?

Feride, Cüneyt’in evleneceğini öğrenecek mi?

Yusuf’un hastalığını öğrenmesiyle perişan olan Bahar, Kemal’in bunca zaman kendisinden böyle bir gerçeği saklamasına öfkelidir. Yusuf’un bir süre onda kalarak, tedavi olmasının ardından, eskisi gibi üçünün birlikte yaşadığı bir aile düşlemektedir.

Hasret’in çevirdiği oyundan habersiz, kendini ona karşı suçlu hisseden Cüneyt, evlenmeye karar verir. Aziz ise kızının ölümünün üzerinden kısa bir süre geçmesinin ardından, böyle bir karar alan Cüneyt’i ahlaksızlıkla suçlar. Kızını görmek için sessizce eve giren Feride ise Hasret’le Cüneyt’in evleneceğini öğrenerek yıkılır.


Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]