Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Kiralık Aşk: Beni büyüttün sen aşk Bu Hafta Neler Oldu

Ömer, kendi de son derece ulvi bir konu için yapmak istemediği bir şey yaptı. Hoş, becerikli Ömer’imiz o sıkıntılı durumu bile kendi lehine çevirdi, ama Gallo’nun da, Defne’nin de aslında aynı şeyleri yaptığını bilmiyor. Bırakın bilmeyi dinlemiyor bile. Bu bir çelişki mi? Tabii ki evet! Peki, ne olacak bu cool Ömer beyimizin hali? Büyüyecek efendim, bü-yü-ye-cek! Aşk, onu da büyütecek, değiştirecek, dönüştürecek. Bunu çok kısa zamanda hep birlikte göreceğimize de eminim.

Deniz’in Ömer’den yediği son kazıktan sonra bir şeyler planladığını, öyle eli boş durmayacağını biliyorduk. Kendisi, her fırsatı değerlendirmekle meşhur zaten... O yüzden yaptı yine Denizliğini. Passionis yine zor durumda. Buraya birazdan yeniden döneceğim.

Yasemin sen deli misin? Sude’nin nasıl kapkara bir ruhu olduğunu bilmiyor musun? Nasıl inanırsın ona yahu? Nasıl birlik olup Sinan’a karşı birlikte hareket edersin? Hep derim ki hayat tercihlerden ibarettir. Sen tercihini yaparsın sonuçlarına da katlanırsın. Sen de katlanacaksın Yasemincim. Şimdiden hazır ol. Sude’nin ipiyle kuyuya inilmez zira.

Sude’nin de aynı Neriman’ın yaşadığı gibi bir şoku yakın zamanda yaşayacağını düşünüyorum ve hala Sude’nin Eymen sayesinde iyileşeceğine ve değişeceğine inanıyorum.

Tamam, Nihan hamile. Çok şahane bir durum, ama ben bile sıkıldım sahnelerinden. 9 ay böyle olacaksa yandık yani :(

Tam tersine İso sahnelerinin de artmasından çok memnunum. Hatta daha artsın lütfen. Kerem Fırtına karaktere müthiş hayat katıyor. Biz de keyifle izliyoruz. Önümüzdeki bölümlerde İso’nun Sadri Usta ile birlikte aşıklarımıza çok yardımı dokunacak. Bunu yazın bir kenara.

Ve son sahne… Tıpkı 22. bölümde Defne’nin koşa koşa Ömer’in evine gelip "evet" dediği sahne gibi yağmur yağıyor. Yine Defne’nin içi içine sığmıyor ve yine Ömer evde tek başına düşüncelere dalmış durumda. Tesadüf mü? Tabii ki değil. Bu tam bir kavuşma ânı. Ne demişti Defne 29. bölümün başında? “Bir gün sana dertsiz, tasasız, saçmalamayan, dolu dolu seven, yaşayan bir Defne olarak geleceğim. Çok yakın bir zamanda… Kapını çalacağım ve Ömer ben geldim diyeceğim. Ve bir daha hiç gitmeyeceğim.” 

Defne geldi gelmesine... Hem de maviler içinde. Ellerindeki eldivenler bile özenle seçilmiş. Korunmuş, tertemiz elleriyle Ömer’ine koştu ama Ömer’in kafası karışık. Yine bir güven sorunu yaşıyor, ama bu sefer atlatacaklar be. Bu sefer olacak! Ömer Defne’yi dinleyecek. Tam olarak emin olamasa da artık kardeşi İso var^^ Sadri usta var. Size hep söylüyorum. Kiralık Aşk’ta hiçbir şey boşa söylenmez! İso gerçeği biliyor ve durumu en açık şekliyle anlatacaktır. Sadri usta da destek verecektir.

Defne’miz de büyüdü. Eskisi gibi pes edip kaçıp gitmeyecektir. Neriman’a söyledikleri ile bunun mesajını bize verdi zaten. “Ama hiçbir yere gittiğim yok. Bundan sonra Ömer’in dünyasında onun yanında olmaya devam edeceğim. Ömer beni sevdiği sürece ben de onu çok ama çok seveceğim.” Şimdi Passionis yine zor durumda. Dolayısıyla Ömer’de zor durumda…

Savaş başlasın! “Tarafsızlık bazen omurgasızlık anlamına da gelir.”, “Ne yaparsan yap, ama yaptığın şey tarafını belli edecek. Onu bil ona göre yap.” Bu cümleler her ne kadar Koray’a söylense de Defne’nin geleceğini belirleyecek. Hatta Cherie’nin geleceğini belirleyecek. Defne’nin istifa edip Ömer’in yanında yer alacağını ve hep yaptığı gibi ona destek olup, iyi geleceğini düşünüyorum. Birlikte yine mucizeler yaratacaklar.

Yazmaya gerek yok dedik, ama yazdıkça da yazdık. Son sözleri şarkımızdan bir alıntıyla bağlayalım. Tam bir satır arası çünkü:)

Ben yürürüm bu yolda
Açarım güllerimi
Bir kale bulurum sonunda
(Bir ışık bulurum sonunda)
Yumarım gözlerimi 

Emeği geçen herkesin ellerine, yüreğine, zamanına sağlık…

Sevgiyle…

 

Söz: Candan Erçetin, Doğan Duru
  Müzik: Doğan Duru
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]