Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

21 Aralık 2014 Bu Tarz Benim Neden Yok - Bu Tarz Benim Neden Yayınlanmıyor

21 Aralık 2014 Bu Tarz Benim Neden Yok - Bu Tarz Benim Neden Yayınlanmıyor ,21.12.2014 bu tarz benim 2. sezon neden yok ne zaman yayınlanacak,bu tarz benim 2. sezon yeni bölüm neden yayınlanmadı 21 aralık 2014



Bu Tarz Benim çok tartışılan Final Gecesinin ardından 2. Sezon bu akşam neden yayınlanmadı merak konusu. Bu Tarz Benim 2. Sezon bu akşam 21.12.2014 yayınlanmayacak . 

Bu Tarz Benim Tv8 ile Show Tv arasında , hangi kanalda yayınlanacak derken Show Tv ekranlarında yayınlanmaya devam edileceği haftaiçinde duyurulmuştu arkadaşlar. 


Show TV yönetimi sürpriz bir karar alarak 'Bu Tarz Benim'i aynı isim ve formatla yayınlanmaya devam edecek. Ayrıca Ivana Sert'in jüri üyeliğinden ayrılacağı ve bu gelişmeyle birlikte yarışmanın jürisine Pınar Altuğ'un dahil edileceği konuşuluyor. 
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]