Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Bu Tarz Benim Aycan Nurcan Şencan Kimdir ? Bu Tarz Benim Birincisi

Bu Tarz Benim Aycan Nurcan Şencan Kimdir ? Bu Tarz Benim Birincisi ,Bu Tarz Benim Aycan Nurcan Şencan kardeşler biyografisi,Bu Tarz Benim Aycan Nurcan Şencan hayatı resimleri boyları kaç kaç kilo,Aycan Nurcan Şencan hayatı nereli 

Bu tarz Benim 1. Sezon Kazanları Birincileri ; Aycan Nurcan Şencan kardeşleri Bu Tarz Benim Final Gecesinin ardından daha çok merak edildi..Ekranların en çok tartışılan yarışmalarından Bu Tarz Benim birincileri Aycan ve Nurcan kardeşler 27 yaşında, İsveç doğumlular. Los angeles'ta 8 yıl yaşamışlardır. 

Nurcan grafik, Aycan ise sinema ve oyunculuk üzerine eğitim almış fakat Türkiye'yi çok sevdikleri için dönme kararı almışlar. Onlar için alışveriş olmazsa olmaz. Alışverişe çok para harcıyorlar. Anneleri moda tasarımcısı olan Aycan ve Nurcan; kazandıkları paranın bir kısmını annelerine verecek, geriye kalanını da eğitimlerine harcayacaklarmış.Ayrıca kazandıkları 100 Bin TL ile butik açmayı düşünen Aycan Nurcan Kardeşler parayı bu şekilde kullanmak istediklerini belirttiler.









Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]