Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Bu Tarz Benim SMS Sonuçları Açıklandı mı Kim Kazandı ?

Bu Tarz Benim SMS Sonuçları Açıklandı mı Kim Kazandı ? Bu Tarz Benim SMS Sonuçları kim birinci oldu ikizler mi ezgi mi ayşenur mu ,bu tarz benim halk oylaması sonuçları açıklandı mı bu tarz benim'i kim kazandı

Arkadaşlar en düşük puanı Ezgi Baylar oldu 

Kazanan Aycan Nurcan kardeşler oldu arkadaşlar ;









Bu Tarz Benimde büyük final gecesi geldi çattı arkadaşlar . Geriye kalan son 3 yarışmacı arasında yapılanacak olan sms oylaması ve jüri oylama sonucu 100 Bin Tl lik büyük ödülü kazanan belli olacak .

Geriye kalan yarışmacılardan Ayşenur Balcı mı , Ezgi Baylar mı ve Aycan Nurcan Şencan kardeşlerimi birinci olacak kim kazanacak ? Tüm bu soruların cevabı bu akşam Bu Tarz Benim Final Gecesinde ..

Peki Bu Tarz Benim Final Gecesi oylama nasıl olacak ? Sonuçları nasıl değerlendirilecek ? Bu Tarz Benim Canlı mı yayınlanacak .

Bu Tarz Benim % 50 halk oylaması yani SMS Sonuçlarına göre ,% 50 de jüriden gelen puanların ortalaması alınarak yarışmanın birinci olacak.

Bu Tarz Benim Final Gecesi bu akşam arkadaşlar . Bu Tarz Benim Final konuğu Hande Yener olacak. Bu Tarz Benim 1. sezonunun kazanan ismi kim olacak ve 100 Bin TL lik büyük ödülünü kazanarak Türkiye'nin en tarz kadını kim oldu? Bütün bu soruların cevabı Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim Final Gecesiyle cevabını bulacak.

Bu Tarz Benim 1. Sezon Şampiyonu (Kazanan) ; olmaya aday ve final için yarışacak isimleri şurada paylaşmıştık arkadaşlar  ; 


  • Ayşenur Balcı mı ?
  • Ezgi Baylar mı ?
  • Aycan-Nurcan Şencan İkizler (İkiz Kardeşler) mi kazanacak.
Peki Bu Tarz Benim 1. Sezonun Şampiyonu nasıl belli olacak arkadaşlar ?Bu Tarz Benim birincisi kim kazandı? Dizirehberi.org olarak bu sorunun cevabını derledik .













Bu Tarz Benim'de şampiyon yani kazanan isim %50 Sms Oylama Sonuçları (Halk Oylaması Sms Sonuçları ) - % 50'side jüri üyelerinin puanlarıyla belli olacak . Geriye Kalan bu üç yarışmacınında Final de giyecekleri kıyafetler -kombinlere göre puan verilecek .

Geceye Hande Yener damgasını vuracak .Bu Tarz Benim Final Gecesinin Konuk Jüri üyesi Hande Yener hem şarkılarıyla herkesi eğlendirecek hemde finale giden bu yolda 1. sezonun son konuk jüri üyesi koldtuğuna oturacak .

Bu Tarz Benim Final Gecesi Nur Bozan Süprizi ; Nur Bozan'da Bu Tarz Benim 20 Aralık 2014 Finalinde boy göstercek arkadaşlar 

Sizin favoriniz kim arkadaşlar Sizce Sms Oylama Sonuçlarına göre kim birinci olur ve jüri üyelerinde en yüksek puanı kim alacak değerli yorumlarınızı bekliyoruz.
Yayınlandığı ilk günden itibaren büyük bir ses getiren “Bu Tarz Benim”de büyük final heyecanı yaşanıyor. Programın jüri kadrosunda; Nur Yerlitaş, Ivana Sert, Uğurkan Erez ve Kemal Doğulu yer alıyor.

“Bu Tarz Benim Final Gecesi”nin konuğu Hande Yener olacak. Hande Yener muhteşem dansları ve güzel şarkılarıyla programa renk katacak.

Finale kalan EzgiAyşenur ve Aycan-Nurcan son gece üç farklı kombinle jüri karşısına çıkacak ve gecenin sonunda jüriden en yüksek yıldızı alan yarışmacı birincilik yolunda büyük bir avantaj kazanacak. Birincilik yolunda, hafta içi en fazla yıldızı toplayarak bir puanı garantileyen Ezgi yarışa bir adım önde başlayacak.

Gecenin sonunda canlı yayınla jüriden alınan puan ile izleyicilerden gelen SMS oylarının ortalaması alınacak. Jürinin puanları ve SMS’lerin ortalaması sonunda en yüksek puana ulaşan yarışmacı Bu Tarz Benim’in kazananı olacak.

Modacı Vural Gökçaylı’nın defilesi izleyicilere keyifli anlar yaşatacak. İvana Sert’in “Beyaz Gül” projesinde yer alan bir sultanı canlandırdığı, ateşli savaş gösterisi açılış şovuna damga vuracak. Birbirinden ilginç gösteriler, özel defileler ve en güzel şarkıların yer aldığı Bu Tarz Benim’in kazananı kim olacak? Heyecan dolu büyük final Show TV’de sizleri bekliyor!

Büyük sürprizlerin yaşanacağı “Bu Tarz Benim Final Gecesi”, bugün saat 20.00 Show TV’de!

bu yazı : dizirehberi.org Özel Haberidir! Kesinlikle Kopyalanamaz. 

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]