Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Gülnihal Candan Kimdir? Kaç Yaşında ?

İşte Benim Stilim Gülnihal Candan Kimdir? Kaç Yaşında,İşte Benim Stilim Gülnihal Candan twitter adresi,İşte Benim Stilim Gülnihal Candan instagram adresi ,İşte Benim Stilim Gülnihal Candan nereli resimleri hangi okulda okuyor

Gülnihal Candan İşte Benim Stilim yarışmasında ki performansına kaldığı yerden devam ediyor. TV8 güzelleri arasında yerini alan Gülnihal Candan biyografisi, fotoğrafları, boyu, kilosuyla kimdir?

Gülnihal Candan, 1995 yılında Mersin’de doğmuştur. İstanbul Beykent Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nde öğrenimini sürdürmektedir.

 Hal hal bileklik takmayı çok seven Gülnihal Candan, 16 Ekim 2014 tarihinde İşte Benim Stilim yarışmasına misafir olarak katılıp jüriden 3 yıldız alarak yarışmaya katılmaya hak kazandı.
Gülnihal Candan, 30 Kasım 2014 tarihinde başlayan ikinci sezon “İşte Benim Stilim” adlı yarışma programına yarışmacı olarak katıldı.
Gülnihal Candan, ayrıca alışverişine ayda ortalama 1000 lira harcıyor. Göğüslerini beğenmiyor ancak yüzü ve beli en beğendiği bölgeleri. Kiviye alerjisi var.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]