Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk Kimdir? Kaç Yaşında ?

İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk Kimdir? Kaç Yaşında ? İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk biyografisi nereli ,İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk resimleri kaç yaşında ,İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk twitter adresi ,İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk instagram adresi , Zeynep Öztürk nereli 

ZEYNEP ÖZTÜRK KİMDİR?
İşte Benim Stilim yarışmacılarından Zeynep Öztürk 31 yaşındadır. Etilerde yaşayan yarışmacının kendine ait Etiler’de butiği vardır ve yarışmadaki kıyafetleri buradan giyiniyor. Güzel yarışmacı yüzük kullanmayı çok sevdiğini söylüyor. Zeynep Öztürk’ün hayali ise iyi bir modacı olmak. Yarışmadan kazandığı parayla işine yatırım yapmak istiyor. Vücudunu beğendiğini söyleyen yarışmacı daha önce burun estetiği yaptırmış.


31 yaşındaki Zeynep Öztürk eskiden çok fazla kıyafet aldığını ve çok alışveriş yaptığı için annesiyle tartıştığını, butik açtıktan sonra rahatladığını söylüyor.

İlerde iyi bir modacı olmak isteyen Zeynep Öztürk , yarışmadan kazandığı para ile yatırım yapmak niyetinde. Vücudunda beğenmediği bir yer olmadığını söyleyen Zeynep Öztürk kendine fazlasıyla güveniyor. Bunu da İşte Benim Stilim galasında Müslüm Gürses kılığına girerek gösterdi.
İşte Benim Stilim jürisinden bir çok kez yıldız almayı başaran Zeynep Öztürk , sakin görünümüne karşın son bölümde yaşattığı krizle salladı. İşte Benim Stilim Melisa Şahin ‘in başbelası olan Nihal ile tartışan Zeynep Öztürk ‘elenmek istiyorum’ diyerek ortalığı ayağa kaldırdı. Nur Bozar ‘ın taktiğine başvuran Zeynep Öztürk inanılmaz bir kavga çıkarıp stüdyoyu da terketti.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]