Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Bana Baba Dedi Didem Karakteri Kimdir - Gerçek Adı

Bana Baba Dedi Didem Karakteri Kimdir - Gerçek Adı,Bana Baba Dedi dizisi Didem kim gerçek adı ,Bana Baba Dedi Didem karakterini kim oynuyor gerçek ismi , Yağmur Tanrısevsin Kimdir nereli kaç yaşında , Yağmur Tanrısevsin biyografisi hangi dizilerde oynadı twitter instagram adresi 



Bana Baba Dedi dizisi oyuncusu Yağmur Tanrısevsin dizide hangi rolde oynuyor? Bana Baba Dedi dizisinde Didem rolünü kim canlandırıyor? Yağmur Tanrısevsin Bana Baba Dedi dizisinde oynadığı Didem karakterinin kısa açıklaması ve resmi.

Yağmur Tanrısevsin Kimdir Biyografisi

Yağmur Tanrısevsin Kimdir Vikipedi (d. 24 Ağustos 1990, Mersin), Türk oyuncu.
Yağmur Tanrısevsin "Güneşi Beklerken" dizisinde ünlü bir ailenin duygusal krizler geçiren hassas kızı "blumia hastası" "Melis Güzel" karakterini canlandırarak tanınmıştır. İngilizce oynadığı Amerika ortak yapımı ilk sinema filminde The Tragedy adlı korku filminde Jennifer rolünü canlandırmıştır.Bambi reklamının marka yüzü olmuştur.
Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Seramik-Cam Bölümü son sınıf öğrencisidir.Sanat kariyerini oyunculuk ve seramik-cam alanlarında birlikte devam ettirmektedir.Meltem Cumbul, Betül Alganatay, Ümit Çırak, Craft Oyunculuk Atölyesi oyunculuk eğitimi aldığı bazı isimlerdir.Boks, tenis, kayak, basketbol, heykel, resim ile ilgilenmektedir.

"Aşk Ağlatır" adlı sinema filminde oynadı. Adını Feriha Koydum ve Pis Yedili dizilerinde konuk oyuncu olarak bulundu. 2014 sonbaharı itibari ile Kaçak isimli dizide Haluk Bilginer'in kızı olarak Tülay karakterini canlandırdı.

Yağmur Tanrısevsin Resimleri Fotoğrafları;





Filmografi (Hangi Dizilerde Oynadı Hangi Filmlerde Ödülleri)

Film

FilmlerYılRol
The Tragedy2013Jennifer
Aşk AğlatırBanu

Diziler

Televizyon DizisiYayın TarihiRolBölüm Sayısı
Kaçak2014-2015Tülay Mengen17 bölüm
Güneşi Beklerken2013-2014Melis Güzel54 bölüm
Pis Yedili2012Müge (konuk oyuncu)2 bölüm
Adını Feriha KoydumEce (konuk oyuncu)12 bölüm

Ödüller

YılÖdülRolKazandı/Aday
20145.Ayaklı Gazete Televizyon Ödülleri en iyi gençlik dizisi yardımcı kadın oyuncuGüneşi Beklerken-MelisKazandı

“Bana Baba Dedi”de,  3 Adam; Eser Yenenler, İbrahim Büyükak ve Oğuzhan Koç’un yanı sıra Ersin Korkut, Cezmi Baskın, Yağmur Tanrısevsin, Ayşe Tunaboylu, Burçin Abdullah, İpek Tenolcay, Gözde Mutluer, Ali Çelik ve Gülsüm Alkan rol alıyor.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]