Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

Bana Baba Dedi Müjgan Karakteri Kimdir - Gerçek Adı

Bana Baba Dedi Müjgan Karakteri Kimdir - Gerçek Adı,Bana Baba Dedi dizisi Müjgan kim gerçek adı ,Bana Baba Dedi Müjgan karakterini kim oynuyor gerçek ismi  , İpek Tenolcay Kimdir nereli kaç yaşında ,  İpek Tenolcay biyografisi hangi dizilerde oynadı twitter instagram adresi 



Bana Baba Dedi dizisi oyuncusu İpek Tenolcay dizide hangi rolde oynuyor? Bana Baba Dedi dizisinde Müjgan rolünü kim canlandırıyor? İpek Tenolcay Bana Baba Dedi dizisinde oynadığı Müjgan karakterinin kısa açıklaması ve resmi.


İpek Tenolcay Kimdir Biyografisi
İpek Tenolcay Kimdir Vikipedi(d. 12 Temmuz 1970, İstanbul), manken, sinema ve dizi oyuncusu.
Uzun süre mankenlik yaptıktan sonra 1996 yılında Şehnaz Tango adlı televizyon dizisinde rol almıştır. Tenolcay, sunuculuk da yapmıştır. Örümcek dizisindeki başrolüyle büyük kitlelerce tanınmıştır. İyi derecede İngilizce bilen oyuncu, bir çocuk annesidir .Oyuncu 108.bölümden itibaren Kurtlar Vadisi Pusu'ya dahil oldu.

Ödülleri

  • 1. Beyaz İnci TV Ödülleri, 2005, En İyi Yardımcı Kadın Oyuncu, Kurtlar Vadisi

Filmografi

  • Bana Adını Sor 2015
  • Gönül Hırsızı 2013
  • Esir Sultan 2012
  • Yamak Ahmet 2012
  • Umutsuz Ev Kadınları 2012
  • Kurtlar Vadisi Pusu 2011-2012
  • Cam Kırıkları 2009
  • Yaban Gülü - 2008
  • Ayrılık - 2007
  • Yalan Dünya - 2007
  • Ankara Cinayeti - 2006
  • Sev Kardeşim - 2006
  • Kayıt Dışı - 2005
  • Üç Kadın - 2005
  • Kimsesiz Zaman Tasvirleri - 2004
  • Kurtlar Vadisi - 2003-2005
  • Kumsaldaki İzler - 2002
  • Abdülhamit Düşerken - 2002
  • Yeşil Işık - 2001
  • Baykuşların Saltanatı - 2000
  • Örümcek - 1998
  • Hemşerim - 1997
  • Şehnaz Tango - 1996

İpek Tenolcay Resimleri Fotoğrafları ;





“Bana Baba Dedi”de,  3 Adam; Eser Yenenler, İbrahim Büyükak ve Oğuzhan Koç’un yanı sıra Ersin Korkut, Cezmi Baskın, Yağmur Tanrısevsin, Ayşe Tunaboylu, Burçin Abdullah, İpek Tenolcay, Gözde Mutluer, Ali Çelik ve Gülsüm Alkan rol alıyor.
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]