Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Sima Şerafettinova Tümay Tali Kavga İzle 8 Nisan 2015

İşte Benim Stilim Sima Tümay Kavga İzle 8 Nisan 2015,sima tümay 8 nisan 2015 işte benim stilim kavgasını izle ,İşte Benim Stilim Sima Şerafettinova Tümay Tali Kavga İzle 8 Nisan 2015,tümay sima kavgasını izle kim kavga etti

Tv 8'de hafta içi her gün gündüz kuşağında yayınlanan izleyicilerin merakla beklediği yarışma programı 3. sezonu ilk kavgasını yaşadı. İşte Benim Stilim Canlı İzle - Sima ve Tümay Neden Kavga Etti? - İşte Benim Stilim 3. Sezon İzle - İşte Benim Stilim Sima Şerafettinova


İşte Benim Stilim” de yeni yarışmacılar birinci olmak için mücadele edecek, günün konsepti ile jürileri etkilemeye çalışacak. 

İŞTE BENİM STİLİM YENİ SEZON, YENİ YARIŞMACILARI VE YENİ KONSEPTLERİ İLE HAFTA İÇİ HER GÜN TV8'DE! 

Bugün İşte Benim Stilim de yeni sezon başladı .Nerede nasıl giyilir? En iyi ben bilirim iddiasında bulunan birbirinden renkli yarışmacılar, her hafta elenmemek için kıyasıya yarışacak.

Yarışmacılar her hafta kendilerine verilecek ödül ile haftanın konseptine en uygun kıyafetleri bulup almaya çalışırken, ekran karşısındakilere doğru giyinebilmenin tüyolarını vermeye devam edecekler. 

Her hafta en popüler şarkıcıların konuk olacağı “İşte Benim Stilim ”de konuklar şarkılarını seslendirirken, yarışmacılar, podyumda yürüyecekler. 

İşte 3. sezon yarışmacıları..
Serpil Yılmaz; gayrimenkul işiyle uğraşıyor ancak modayı yakından takip ediyor.
Cerem Gümdüz; İzmirli olan Cerem İzmirli kızların ne kadar stil sahibi olduğunu kanıtlamak için yarışmaya katıldı.
Mihriman Akgül; Annesi Özbek, babası Erzurumlu olan Mihriman birinciliği hedefliyor.
Duygu Barazi; İstanbul’dan katılıyor, Angelina Jolie’nin dublörlüğünü yapmış.
Sinem Umaş; Semra Kaynananın gelini olarak tanınan Sinem, 4 yıldır modayla ilgili işler yapıyor.
Büşra Eyen Siral; Dansçı olan Büşra güzelliğiyle dikkat çekiyor.
Sima Şerafettinova; Azerbaycanlı. Bilgisayar Mühendisliği öğrencisi olan Büşra Best Model 2014 güzellerinden.
Tümay Tali; Almanya Frankfurt’tan katılıyor.
Didem Ezgi Akın; 19 yaşında. Çocuk gelişimi ve eğitimi bölümünde okuyor.
Şilan Makal; 21 yaşında. Öğrenci. Stil konusunda kendine güveniyor.
Neda Poursaeid; İran’da yaşayan Meda, Azeri.
Elçin Kayadibi Şenel; Tarzına çok güveniyor ve yarışmayı kazanmak için geldiğini söylüyor.
Nur Yerlitaş, İvana Sert, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le “İşte Benim Stilim” hafta içi her gün TV8’de!

İşte Benim Stilim Son Bölüm İzlemek için TIKLAYIN
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]