Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kimdir (Yeni Sezon 3. Sezon)

İşte Benim Stilim Ezgi Ünal  Kimdir (Yeni Sezon 3. Sezon) ,İşte Benim Stilim Ezgi Ünal biyografisi,İşte Benim Stilim Ezgi Ünal  nereli kaç yaşında resimleri ne giyindi ,İşte Benim Stilim Ezgi Ünal  twitter adresi , İşte Benim Stilim Ezgi Ünal  instagram adresi hangi dizilerde oynadı

İşte Benim  Stilim 3. Sezon Yeni Sezon Başlıyor. İşte Benim Stilim Ezgi Ünal (Yeni Sezon) Kimdir ?


26 yaşında, Ispartalı, Moda Tasarımı mezunu, giydiği konseptlerle herkesi hayallerinin peşine sürükleyeceğini söylüyor.



şte Benim Stilim 3. sezon yarışmacıları arasında olan güzel ve iddialı yarışmacı Ezgi Ünal, 1989 yılında Isparta da doğmuştur. Aslen Isparta’lı ve 26 yaşında olan güzel yarışmacı Ezgi Ünal Moda Tasarım bölümü mezunudur.
İstanbul da yaşamakta olan Ezgi Ünal yarışmada kendine çok güvendiğini ve iddialı olduğunu belirtiyor.
Ezgi Ünal Yaşı: 26
Ezgi Ünal Boyu:
Ezgi Ünal Kilosu:

Ezgi Ünal Resimleri Fotoğrafları;





Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]