Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Tümay Tali Kimdir (Yeni Sezon 3. Sezon)

İşte Benim Stilim Tümay Tali Kimdir (Yeni Sezon 3. Sezon) ,İşte Benim Stilim Tümay Tali biyografisi,İşte Benim Stilim Tümay Tali nereli kaç yaşında resimleri ne giyindi ,İşte Benim Stilim Tümay Tali twitter adresi , İşte Benim Stilim Tümay Tali instagram adresi hangi dizilerde oynadı

Tv8 ekranlarında 3. Sezonuyla ekranlara gelecek olan İşte Benim Stilim Yarışmacılarından Tümay Tali Kimdir dizirehberi.org  olarak sizler için derledik .


Tümay Tali , Almanya Frankfurt’ta yaşıyor ve aslen İstanbul 'lu. Tümay Tali yabancı kanallarda röportaj yapıp sunuyor. Şarkıcı Biricikten Gurbet Kuşları şarkısına yaptığı play backle ilgi toplamayı başarmıştı. Ayrıca 3 jüriden de Tarzın yorumlarını aldı.

İşte benim stilim 3. sezon yarışmacılarından Tümay Tali, yarışmaya Almanya’dan katılıyor. Aramızda olmaktan çok mutlu olduğunu ifade etti. Yarışmanın 3. sezonu çok güzel ve iddialı olduğunu ifade ediyor. Tümay moda benim aşkımdır ve ben aşkımı ifade etmeye geldim dedi.

Tümay Tali Resimleri ; 

Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]