Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İnadına Aşk Yalın Defne Dinlediği Sıla Şarkısı Sözleri

İnadına Aşk Yalın Defne dinlediği sıla şarkısı sözleri,Defne Aras inadına aşk çalan sıla şarkısı sözleri ,inadına aşk çalan sıla şarkısının sözleri 


Yalın ile Defne inat ede ede geçen bölümde çalan Sıla Şarkısı güne damga vuran sahneydi.Sıla'nın Herşey Yolunda şarkısıyla yalın ile Defne arasındaki buzları eritip barışabilecek mi ?  Defne " İkimizde Herşeyin Yolunda olduğuna inanana kadar bu şarkıyı dinleyelim " diyerek Aras 'a sitem etti .




Sıla herşey yolunda şarkı sözleri

n kötüydü, bugün hallice
Gün döner iyi gelir zaman
Kim olduğun, kim olmadığın
Yaşadıkça doğar içine.
Kalbim odada ben orada yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Her şey yolunda
Kalbim odada ben orada yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Her şey yolunda
Ben üzülürüm,sonra düzelirim
Kim bilir kapı çalar gelir aşk.
Bırakmaz elimi yaşlanırız belki
Umut değil mi ne ki yaşamak?
Her şey yolunda, bakma her şey yolunda.
Beni boşver asıl senden n’aber?
Gün döner iyi gelir zaman.
Kalbim odada ben orada yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Her şey yolunda.
Kalbim odada ben orada yanında
Yakma ışıkları böyle daha iyi
Her şey yolunda.
Ben üzülürüm,sonra düzelirim
Kim bilir kapı çalar gelir aşk
Bırakmaz elimi yaşlanırız belki
Umut değil mi ne ki aşk?
Her şey yolunda, bakma her şey yolunda.
Her şey yolunda, bakma her şey yolunda.
Söz:Sıla Gençoğlu
Müzik:Efe Bahadır
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]