Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Ünlüler Kadrosu Kimler Yarışacak ?

İşte Benim Stilim Ünlüler Kadrosu Kimler Yarışacak ,işte benim stilim ünlüler YARIŞMACILARI kimler,işte benim stilim ünlüler yarışacak isimler

TV 8 ekranların heyecan dolu yarışma programı İşte Benim Stilim yeni sezon için ünlüler kadrosu belli oldu. İşte İşte Benim Stilim'e katılacak ünlüler...



Sunuculuğunu Öykü Serter'in üstlendiği jüri koltuğunda ise Nur Yerlitaş, Ivana Sert ve Kemal Doğulu'nun yer aldığı reyting rekortmeni programda ünlüler kadrosu belli oldu. Porgramda yarışacak isimler şöyle:

  • Survivor 2014 ve Survivor All Star'da yarışmacısı Serenay Aktaş
  • Survivor All Star finalisti Merve Aydın
  • Ütopya'dan yarışmacısı Kurretülayn Matur
  • Survivor ve Var Mısın Yok Musun yarışmacısı Gizem Hatipoğlu
  • Nil Karataş
  • Mehtap Yılmaz
  • Asena
  • Simge Tertemiz
 
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]