Dizi Haberleri

[tv-magazin][bleft]

Son Gönderiler

[yayin-akisi][twocolumns]

İşte Benim Stilim Ünlüler Kimler Yarışacak - İşte Benim Stilim Ünlüler Kadrosunda Kimler var?

İşte Benim Stilim Ünlüler Kimler Yarışacak - İşte Benim Stilim Ünlüler Kadrosunda Kimler var,İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacıları kimler ,İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasına hangi ünlüler katılacak

TV8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim Ünlüler yeni yılda yepyeni formatla ekranlara gelecek.

Peki İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında kimler yer alacak,hangi ünlüler İşte Benim Stilim kadrosunda? İşte Benim Stilim Ünlüler'de yarışacak olan Tv8 isimler netleşmeye başladı.Ayrıntılar haberimizde ; İşte o isimler;

Sunuculuğunu Öykü Serter’in üstleneceği, jüri koltuğunda Nur Yerlitaş, Ivana Sert ve Kemal Doğulu’nun bulunacağı programda yarışacak olan ilk isimler belli oldu. 

Survivor 2014 ve Survivor All Star’da yarışmış olan Serenay Aktaşve Merve Aydın, Ütopya'nın iddalı yarışmacısı ve Semih ile yarışmada yaşadığı aşkla adından bahsettiren;  Kurretülayn Matur, Gizem Hatipoğlu, Nil Karataş, Mehtap Yılmaz, Asena ve Simge Tertemiz ”İşte Benim Stilim Ünlüler’de yarışacak.

”İşte Benim Stilim Ünlüler” Ocak ayında TV8’de!
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Hiç yorum yok :


Populer Dizi Haberleri

[dizi-fragmani][threecolumns]

grids

[dizi-haber][grids]